Початкова школа (1-4 класи)


«Київська гімназія Galaxy School» пропонує у початкових класах дві освітні програми для навчання. У нас відкриті класи за програмою НУШ та класи за програмою «Інтелект України».

Illustration

На співбесіді з майбутніми першокласниками наш вчитель перевіряє сформовані базові навички і дає батькам рекомендації щодо вибору освітньої програми.
При виборі програми важливі сформовані навички активного темпу навчання, вікові особливості та психофізичні риси дитини, здатність витримувати інтенсивне навчальне навантаження.

Освітня програма «Нова українська школа»

Освітня програма «Інтелект України»

БАЗОВІ НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ

АВТОРСЬКІ КУРСИ

ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ

ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМ:

Математика, англійська мова, українська мова, українське читання, «Я досліджую світ», інформатика, фізична культура, музика, образотворче мистецтво.

Математика, англійська мова, українська мова, українське читання, «Я пізнаю світ», інформатика, фізична культура, музика, образотворче мистецтво.

Викладаються авторські курси логіки, економічної грамотності, ТРВЗ, емоційного інтелекту, громадянської майстерності тощо.

НУШ характеризується універсальністю та доступністю, адже враховує інтереси всіх учнів, незалежно від здібностей чи дошкільної підготовки.
Достатньо загального рівня готовності до навчання у 1 класі з акцентом на базові навички – розпізнавання букв і цифр, здатність концентруватись на завданнях, базові логічні зв’язки, загальна цікавість до навчання, здатність управляти своїми емоціями, витримувати групову роботу.

Розрахована на дітей академічного типу з допитливістю та розвинутим логіко-математичним типом інтелекту.
У дитини перед навчанням у 1 класі має бути сформована на активному рівні навичка читання та здатність швидкого засвоєння інформації.
Підходить тим дітям, які мають гнучке мислення та швидко перемикаються з однієї активності на іншу (за один урок може бути 10-12 активностей).

● акцент на м’які навчики (soft skills), емоційний інтелект та інтегроване навчання;● уникнення перевантаження дітей складними академічними знаннями;● концентрується на розумінні, компетенціях та цінностях, а не на запам’ятовуванні та механічному відтворенні● дозволяє розробляти індивідуальні траєкторії навчання, більше уваги приділяється адаптації матеріалу до рівня кожної дитини;● навчальна діяльність орієнтована на ігрові форми та творчі завдання;● у вчителя більше свободи та гнучкості, можливості зосередитись довше на якійсь темі;● у дитини немає переживань через відчуття неуспішності, менш стресове середовище.

● великий обсяг академічної інформації та багато завдань з логіки, критичного мислення, просторового сприйняття;● швидкий темп навчання з частими змінами активностей та завдань;● структурований підхід: всі заняття детально прописані, тобто вчитель чітко знає, що він має пройти з дітьми за урок, день, тиждень, рік;● кожен урок насичений відеоанімацією, аудіо та великою кількістю плакатів, в яких працюють учні;● учні навчаються за спеціально розробленими зошитами на кожен тиждень;● з математики програма йде на півроку попереду;● вже з першого класу програма містить теми з географії, біології, історії, фізики та хімії, з якими інші програми знайомлять набагато пізніше.

Головне – це дитина. Жодна освітня програма не володіє перевагою, а тому немає принципового значення, за якою програмою вона вчиться, адже ключовий фактор – вчитель та психологічна атмосфера в класі.
Школа ретельно підбирає сильних вчителів, які вміють знайти підхід до кожної дитини в різних програмах і розкрити її потенціал.

Без різниці, яка програма обрана, в класах НУШ та «Інтелекту України» відповідно до академічної стратегії школи збільшена кількість занять з пріоритетних предметів - математики та англійської мови.

Опанування предметів відбувається в усіх класах із застосуванням проєктної діяльності, STEAM-підходу, гейміфікації, мікронавчання, практик едьютейнмента.

Illustration

Уникнути перевтоми і психологічної напруги, раціонально розподілити навчальне навантаження учням допомагає збалансований режим роботи школи повного дня і розклад уроків, який забезпечує своєчасний відпочинок, прогулянки на свіжому повітрі, зміну видів навчальної діяльності та рухової активності молодших школярів.

Illustration

Формат школи повного дня дозволяє весь обсяг домашніх завдань виконувати в школі в рамках занять з самопідготовки та менторських годин.

Illustration