Фантазуємо в Galaxy School

Фантазуємо в Galaxy School

Дослідження світу – це невід’ємна частиною розвитку дитини. Саме фантазія дозволяє дітям відкривати нові ідеї, місця та сценарії, які вони можуть досліджувати у своїх уявних світах. Уявляючи себе в різних ситуаціях, діти навчаються контролювати свої емоції та дії, що сприяє розвитку емоційного інтелекту. Також фантазія впливає на мотивацію дитини до навчання, розвиток когнітивних та творчих здібностей.

Саме тому в навчальному процесі Galaxy School багато уваги приділяють саме розвитку фантазії дитини.    https://galaxy-school.com.ua/pro-nas

Розвиток дитячої фантазії в навчальному процесі сприяє розвитку емпатії та співпереживання, що забезпечує кращу соціальну взаємодію та спілкування з оточуючими. Допомагаючи  учням висловлювати свої ідеї та уявлення, фантазія стимулює творчий процес і допомагає їм розвивати творчі здібності.

У школі можуть використовуватися різні методи й підходи для стимулювання та розвитку дитячої фантазії. Важливо обрати ті варіанти, які будуть цікаві та ефективні для учнів і, що не менш важливо, розкриватимуть їхній потенціал.

В Galaxy School методи та підходи, які використовуються для стимулювання та розвитку дитячої фантазії, постійно удосконалюються, як ідейно,  так і функціонально. Адже стимуляція дитячої уяви – це дуже важливий процес, де потрібно почути дитину та зрозуміти її безмежний світ уявлення та творчості.

Творчі завдання

Саме творчі завдання, наприклад написання оповідання, створення малюнку чи пластилінової фігурки – є першими кроками для того, щоб діти змогли виразити свої ідеї та уявлення. 

Якщо говорити про більш місткий творчий процес, то така діяльність як створення мультфільму з пластиліну – є захопливою та новаторською діяльністю на будь-якому уроці.

Інтерактивні ігри

Інтерактивні технології – це невід’ємна частина для навчання сучасних дітей. Тож змонтувати мультфільм з пластиліну за допомогою телефона, планшета чи ноутбука – завжди хороша ідея. Математика? Створимо мультфільм про геометричні фігури. Природнича галузь? Ракета подорожує Сонячною системою або спостерігаємо процес розвитку квіткової рослини. Головне, щоб діти брали активну участь у створенні мультфільму, пропонували та втілювали власні ідеї. 

Інтерактивні ігри на уроках є важливими, оскільки залучають учнів до навчання, розвивають пам’ять, увагу, стимулюють їх активну участь в навчальному процесі, сприяють засвоєнню матеріалу, а головне – діти використовують та розвивають власну фантазію.

Рольові ігри

Рольові ігри на уроках також є важливим компонентом для розвитку дитячої фантазії, оскільки діти можуть відтворювати ролі різних персонажів і ситуацій. Це допомагає розвивати креативність та сприяє соціальній взаємодії. Прикладом таких ігор може бути інсценування казки, діалогів тощо. Це сприяє розвитку мовлення та мовних навичок учнів.

 Також, якщо брати до уваги природничу галузь, учні можуть уявити себе будь-яким мешканцем лісу: розповісти що вони бачать, чим харчуються, що відчувають, чого бояться та про що мріють. 

Використання фантазії у рольових іграх та інших активностях сприяє розвитку соціальних навичок, таких як спілкування, співпраця, емпатія та конфліктне вирішення.

Фантазуємо: вчимося висловлювати свої думки та почуття

Щодо спілкування, то дітям часто складно висловлювати свої думки та почуття. Тому для того, щоб дитина могла проговорити ті питання, які її хвилюють можна використовувати методи, в основі яких є два компоненти: творчість та фантазія. Можна запропонувати дитині намалювати вигадану планету.Чого не вистачає цій планеті? Які її жителі? Чим пахнуть та кого люблять? Які кольори тут переважають? Коли дитина почне малювати та рефлексувати свої переживання її уява буде створювати свій світ, базуючись на тому, що хвилює дитину. Тож дитяча фантазія стане містком для розуміння між вчителем та учнем.

Для того, щоб діти й вчитель розмовляли однією мовою, важливо цікавитись тим, чим цікавляться діти та використовувати їхні фантазії собі на користь. Суха презентація на тему «Тарас Шевченко – великий пророк українського народу», точно буде менш цікавою, ніж власноруч створений яскравий комікс, де Шевченко постає людиною зі своїми захопленнями, інтересами, цікавими моментами з життя.Ось він та його веселі друзі фотографуються в фотоательє (люди при грошах), ось він п’є китайський чай (має хороший смак), ось пише красиві вірші (талант), а ось попри заборону їде в Україну (відважний та сильний духом чоловік). Але це все потрібно вміти подати дітям так, щоб їхня фантазія оживила цей комікс та закарбувала в пам’ять важливі факти.

Дитяча фантазія – це ключ до дитини, вона може стати мотиваційним елементом у навчанні завдяки тому, що діти будуть захоплені темою. Головне, щоб їм було за що зачепитись, з чого почати, а фантазія доповнить подану картину.

Важливо щодня стимулювати когнітивні здібності учнів і саме дитяча фантазія стає ефективним механізмом для цього. Саме фантазія стимулює проблемне мислення з його різними сценаріями, та варіантами вирішення проблем. Фантазія сприяє висловлювати свої ідеї та уявлення, фантазія стимулює творчий процес і допомагає учням розвивати творчі здібності, соціальну взаємодію. 

Методи розвитку фантазії дитини в Galaxy School дають позитивні результати.  Діти відчувають, що вони можуть використовувати свою фантазію для розв’язання завдань або розуміння матеріалу, саме тому вони стають більш зацікавленими та мотивованими до навчання.